Сообщения пользователя: Victoria
Сообщение #455
Sehr geehrte Teilnehmer des Projekts, ich möchte die im Dezember geplante Änderung der Missionen Besetzung und Zerstörung ankündigen.
Die Besetzung wird wieder auf das Objekt selbst geändert, und um in der Besetzung zu stehen, müssen Sie zunächst jeden Widerstand aufheben. Mit Hilfe der Besatzung wird es möglich sein, Ihre sich zurückziehenden Flotten von Objekten zu unterstützen, beispielsweise während einer langen Aufwärmphase nach einem Angriff. Die Besatzung wird zur Verteidigung mit einem Minuszeichen. Es wird in der Galaxie nicht sichtbar sein, ohne ein Objekt zu spionieren.
Zum Beispiel schicken wir Schlammkriecher zur Besetzung eines feindlichen Planeten. Schlammkriecher, der auf dem Planeten ankommt, tritt in die Schlacht ein, steht in der Besetzung des Planeten und erhält wie üblich Ressourcen.
Zerstörung wird Dauer erhalten. Anstelle eines einzelnen Schusses werden die Flaggschiffe während der gesamten Zerstörungsphase mit ihren üblichen Intervallen zwischen den Schüssen auf Gegenstände abgefeuert. Höchstwahrscheinlich werden die Boni von Technologie und Offizieren auf die Schusskraft reduziert. Flotte, die Objekte zerstört, wird mit Spionage sichtbar.
Zum Beispiel sende ich den Todesstern, um den Mond zu zerstören. Wenn ich den Zeitpunkt der Zerstörung nicht spezifiziere, macht der Todesstern normalerweise einen Schuss und fliegt zurück. Wenn ich eine Zeit vorgebe, zum Beispiel eine Stunde, schießt der Todesstern den Mond während einer Stunde.
Die Besetzung wird wieder auf das Objekt selbst geändert, und um in der Besetzung zu stehen, müssen Sie zunächst jeden Widerstand aufheben. Mit Hilfe der Besatzung wird es möglich sein, Ihre sich zurückziehenden Flotten von Objekten zu unterstützen, beispielsweise während einer langen Aufwärmphase nach einem Angriff. Die Besatzung wird zur Verteidigung mit einem Minuszeichen. Es wird in der Galaxie nicht sichtbar sein, ohne ein Objekt zu spionieren.
Zum Beispiel schicken wir Schlammkriecher zur Besetzung eines feindlichen Planeten. Schlammkriecher, der auf dem Planeten ankommt, tritt in die Schlacht ein, steht in der Besetzung des Planeten und erhält wie üblich Ressourcen.
Zerstörung wird Dauer erhalten. Anstelle eines einzelnen Schusses werden die Flaggschiffe während der gesamten Zerstörungsphase mit ihren üblichen Intervallen zwischen den Schüssen auf Gegenstände abgefeuert. Höchstwahrscheinlich werden die Boni von Technologie und Offizieren auf die Schusskraft reduziert. Flotte, die Objekte zerstört, wird mit Spionage sichtbar.
Zum Beispiel sende ich den Todesstern, um den Mond zu zerstören. Wenn ich den Zeitpunkt der Zerstörung nicht spezifiziere, macht der Todesstern normalerweise einen Schuss und fliegt zurück. Wenn ich eine Zeit vorgebe, zum Beispiel eine Stunde, schießt der Todesstern den Mond während einer Stunde.
Сообщение #454
Dear participants of the project, let me announce the change of missions Occupation and Destruction, planned in December.
The occupation will again be changed to the object itself, and in order to stand in the occupation, you will need to remove all resistance first. With the help of the occupation, it will be possible to support your retreating fleets from objects, for example, during a long warm-up period after an attack. The occupation will become a defense with a minus sign. It will not be visible in the galaxy without spying object.
For example, we send mudkip to the occupation of an enemy planet. Mudkip, arriving on the planet, enters the battle and standing in the occupation of the planet, receiving resources as usual.
Destruction will receive duration. Instead of a single shot, the flagships will fire on objects throughout the destruction period, with their usual intervals between shots. Most likely the bonuses from technology and officers to the power of the shot will be reduced. Fleet which destroys object will be visible with espionage.
For example, I send the Death Star to destroy the moon. If I do not specify the time of the Destruction, the Death Star will normally make one shot and will fly back. If I specify a time, for example an hour, the Death Star will shoot the moon during an hour.
The occupation will again be changed to the object itself, and in order to stand in the occupation, you will need to remove all resistance first. With the help of the occupation, it will be possible to support your retreating fleets from objects, for example, during a long warm-up period after an attack. The occupation will become a defense with a minus sign. It will not be visible in the galaxy without spying object.
For example, we send mudkip to the occupation of an enemy planet. Mudkip, arriving on the planet, enters the battle and standing in the occupation of the planet, receiving resources as usual.
Destruction will receive duration. Instead of a single shot, the flagships will fire on objects throughout the destruction period, with their usual intervals between shots. Most likely the bonuses from technology and officers to the power of the shot will be reduced. Fleet which destroys object will be visible with espionage.
For example, I send the Death Star to destroy the moon. If I do not specify the time of the Destruction, the Death Star will normally make one shot and will fly back. If I specify a time, for example an hour, the Death Star will shoot the moon during an hour.
Сообщение #453
Zuvor wurde die grundlegende Anzahl von Trümmern nach der Zerstörung von Monden, Entitäten und Stationen OPS nach der Formel betrachtet:
[Durchmesser des Mondes, aus dem der Satellit hergestellt wird, in Metern] / 6 plus 10% der Kosten für alles, was sich auf dem Satelliten befand
Neue Formel:
[Durchmesser des Mondes, aus dem der Satellit hergestellt wird, in Dezimetern], plus 10% der Kosten für alles, was sich auf dem Satelliten befand (Gebäude, Verteidigung und Flotte).
Die Formel funktioniert für alle Satelliten gleich, für Stationen wird der Durchmesser immer noch mit 10 multipliziert, da sie sich während des Baus der Station vom Mond aus so oft verringert. Es wurde für die gewinnbringende Zerstörung unerwünschter OPS in Schutt hergestellt, denn wenn OPS einen Durchmesser von 30 hat, hatte der Mond einen Durchmesser von 300. Natürlich geben alle Stationen und Monde etwa 60-mal mehr Trümmer ab und ihre Zerstörung wird rentabler.
Sie haben zum Beispiel die OPS mit einem Durchmesser von 30 km zerstört. Sie erhalten ungefähr 3 000 000 Trümmer + 10% Trümmer von Gebäuden.
Sie haben zum Beispiel den Mond mit einem Durchmesser von 900 km zerstört. Sie erhalten etwa 9 Millionen Trümmer.
[Durchmesser des Mondes, aus dem der Satellit hergestellt wird, in Metern] / 6 plus 10% der Kosten für alles, was sich auf dem Satelliten befand
Neue Formel:
[Durchmesser des Mondes, aus dem der Satellit hergestellt wird, in Dezimetern], plus 10% der Kosten für alles, was sich auf dem Satelliten befand (Gebäude, Verteidigung und Flotte).
Die Formel funktioniert für alle Satelliten gleich, für Stationen wird der Durchmesser immer noch mit 10 multipliziert, da sie sich während des Baus der Station vom Mond aus so oft verringert. Es wurde für die gewinnbringende Zerstörung unerwünschter OPS in Schutt hergestellt, denn wenn OPS einen Durchmesser von 30 hat, hatte der Mond einen Durchmesser von 300. Natürlich geben alle Stationen und Monde etwa 60-mal mehr Trümmer ab und ihre Zerstörung wird rentabler.
Sie haben zum Beispiel die OPS mit einem Durchmesser von 30 km zerstört. Sie erhalten ungefähr 3 000 000 Trümmer + 10% Trümmer von Gebäuden.
Sie haben zum Beispiel den Mond mit einem Durchmesser von 900 km zerstört. Sie erhalten etwa 9 Millionen Trümmer.
Сообщение #452
Previously, the basic number of debris after the destruction of moons, entities, stations OPS was considered according to the formula:
[Diameter of the moon from which the satellite is made, in meters] / 6, plus 10% of the cost of all that was on the satellite
New formula:
[Diameter of the moon from which the satellite is made, in decimeters], plus 10% of the cost of all that was on the satellite (buildings, defense and fleet).
The formula works the same for all satellites, for stations the diameter will still be multiplied by 10 because so many times it is reduced during the construction of the station from the moon. It was made for profitable destruction of unwanted OPS into debris, because if OPS has diameter 30, then the moon was 300 in diameter. Naturally, all stations and all moons will give about 60 times more debris and their destruction will become more profitable.
For example, you destroyed the OPS 30 km in diameter. You will get about 3 000 000 of debris + 10% of debris from buildings.
For example, you destroyed the moon with a diameter of 900 km. You will get about 9 million of debris.
[Diameter of the moon from which the satellite is made, in meters] / 6, plus 10% of the cost of all that was on the satellite
New formula:
[Diameter of the moon from which the satellite is made, in decimeters], plus 10% of the cost of all that was on the satellite (buildings, defense and fleet).
The formula works the same for all satellites, for stations the diameter will still be multiplied by 10 because so many times it is reduced during the construction of the station from the moon. It was made for profitable destruction of unwanted OPS into debris, because if OPS has diameter 30, then the moon was 300 in diameter. Naturally, all stations and all moons will give about 60 times more debris and their destruction will become more profitable.
For example, you destroyed the OPS 30 km in diameter. You will get about 3 000 000 of debris + 10% of debris from buildings.
For example, you destroyed the moon with a diameter of 900 km. You will get about 9 million of debris.
Сообщение #451
Sehr geehrte Spieler, wir bitten Sie, in naher Zukunft sehr sorgfältig zu fliegen, jede Abfahrt genau zu beobachten und uns über Fehler zu informieren, da das Projekt neue Flottenflugregeln hat.

Flottenanimation auf einer Spur in der Galaxie und in Flottenflügen blinkt, wenn sich mindestens eine Flotteneinheit noch im Warmlauf befindet.

Man kann auch die Animation der Triebwerke während des eigentlichen Fluges beobachten, wenn die Flotte nicht angegriffen werden kann.
Von nun an werden alle Flotteneinheiten vor jedem Flug einschließlich der Rückkehr aufgewärmt und können während des gesamten Aufwärmvorgangs am Startobjekt angegriffen werden. Verschiedene Einheiten in einer Flotte haben unterschiedliche Aufwärmzeiten, und die schnellsten Einheiten einer Flotte können weglaufen, während andere angegriffen werden können.
Flotten, die sich nach Missionen von Objekten aufwärmen, die nicht dem Eigentümer des Objekts gehören, sind in der Galaxie sichtbar.
Dies ist die kontroverseste Neuerung.
Zum Beispiel haben wir den Planeten des Feindes angegriffen, und nach dem Angriff beginnt sich unsere Flotte aufzuwärmen, und sie ist für jeden in der Galaxie als Verteidigungsobjekt der Flotte sichtbar.
Eine Beschreibung der Aufwärmphase finden Sie in den Informationen zum Gerät im Tipp "Aufwärmzeit".

Flottenanimation auf einer Spur in der Galaxie und in Flottenflügen blinkt, wenn sich mindestens eine Flotteneinheit noch im Warmlauf befindet.

Man kann auch die Animation der Triebwerke während des eigentlichen Fluges beobachten, wenn die Flotte nicht angegriffen werden kann.
Von nun an werden alle Flotteneinheiten vor jedem Flug einschließlich der Rückkehr aufgewärmt und können während des gesamten Aufwärmvorgangs am Startobjekt angegriffen werden. Verschiedene Einheiten in einer Flotte haben unterschiedliche Aufwärmzeiten, und die schnellsten Einheiten einer Flotte können weglaufen, während andere angegriffen werden können.
Flotten, die sich nach Missionen von Objekten aufwärmen, die nicht dem Eigentümer des Objekts gehören, sind in der Galaxie sichtbar.
Dies ist die kontroverseste Neuerung.
Zum Beispiel haben wir den Planeten des Feindes angegriffen, und nach dem Angriff beginnt sich unsere Flotte aufzuwärmen, und sie ist für jeden in der Galaxie als Verteidigungsobjekt der Flotte sichtbar.
Eine Beschreibung der Aufwärmphase finden Sie in den Informationen zum Gerät im Tipp "Aufwärmzeit".
Сообщение #450
Dear players, we ask you to fly very carefully in the near future, carefully observe each departure, telling us about bugs, because the project has got new fleet flight rules.

Fleet animation on a track in the galaxy, and in fleets-in-flight, flashes if at least one fleet unit is still in the process of warm-up

Animation of the operation of the engines during the actual flight when the fleet cannot be attacked also can be noticed.
From now on, all fleet units are warm-up before any flight, including returns, and can be attacked at the launch object all the time of their warm-up. Different units in one fleet have different warm-up time and the fastest units of one fleet can run away, while others can be attacked.
You can find a description of new warm-up in the information of the unit in the tip "Warm-up Time.
Fleets that warm-up after missions from objects, which do not belong to the object owner are visible in the galaxy.
This is the most controversial innovation.
For example, we attacked the planet of the enemy and after the attack our fleet start to warm-up and it is visible to everyone in the galaxy as a fleet defensive object.
We installed system browser notifications. Now everyone can turn on notification about attacks of their objects and fleets on any device.

Fleet animation on a track in the galaxy, and in fleets-in-flight, flashes if at least one fleet unit is still in the process of warm-up

Animation of the operation of the engines during the actual flight when the fleet cannot be attacked also can be noticed.
From now on, all fleet units are warm-up before any flight, including returns, and can be attacked at the launch object all the time of their warm-up. Different units in one fleet have different warm-up time and the fastest units of one fleet can run away, while others can be attacked.
You can find a description of new warm-up in the information of the unit in the tip "Warm-up Time.
Fleets that warm-up after missions from objects, which do not belong to the object owner are visible in the galaxy.
This is the most controversial innovation.
For example, we attacked the planet of the enemy and after the attack our fleet start to warm-up and it is visible to everyone in the galaxy as a fleet defensive object.
We installed system browser notifications. Now everyone can turn on notification about attacks of their objects and fleets on any device.
Сообщение #449
Wir haben einen neuen Stil/eine neue Farbe des Strahls der Schwerkraftkanone sowie einige andere Effekte hinzugefügt.
Neue Strahlarten
[attachment=39076]




Auswirkung des Treffens des Planeten/der Station


Wenn die Struktur des Objekts auf 3% abnimmt, sind die Fehler auf dem Planeten/der Station sichtbar



Wir haben einige Planeten in 4k-Qualität hinzugefügt.
Neue Strahlarten
[attachment=39076]




Auswirkung des Treffens des Planeten/der Station


Wenn die Struktur des Objekts auf 3% abnimmt, sind die Fehler auf dem Planeten/der Station sichtbar



Wir haben einige Planeten in 4k-Qualität hinzugefügt.
Сообщение #448
We have added a new style/color of the gravity gun's beam, as well as we have added the effect of hitting to some stations.
New beam styles





Effect of hitting the planet/station


If the structure of the object decreases to the level of 3%, the faults will be visible on the planet / station



We have added some planets in 4k quality.
New beam styles





Effect of hitting the planet/station


If the structure of the object decreases to the level of 3%, the faults will be visible on the planet / station



We have added some planets in 4k quality.
Сообщение #447
In geheimer Abstimmung kann jedes Mitglied der Allianz bestimmen, wie viel Prozent der Gewinne der Allianz kollektiv sein werden.
Alles kann weggenommen und auf der Seite für die Einstellung des Prozentsatzes des kollektiven Gewinns aufgeteilt werden.
https://xcraft.net/alliance/vote/

Der endgültige Prozentsatz wird auf der Grundlage der Einstellungen aller Mitglieder der Allianz berechnet.
Aufgrund der großen Nachfrage haben wir den Abfallanteil der Flotte von 20% auf 25% erhöht.
Wenn das Objekt zerstört wird, explodiert alles, was sich in seiner Nähe befindet. Wenn das Objekt eine Sonne oder ein Planet ist, explodiert alles.
In der 3D-Übersicht können Sie jetzt OHNE SPYAGING alle gegnerischen Flotten auf allen Objekten mit aktuellen Koordinaten sehen.

Mit einem Objekt auf den Koordinaten können Sie mit einer Kamera fliegen und die Flotten beobachten, wo sie stehen, einschließlich der feindlichen und der verbündeten Flotten.
Tonwarnungen über Angriffe sind jetzt kostenlos, Push-Benachrichtigungen werden in Kürze abgeschlossen.
Die Unterstützung von Raumstationseinheiten wurde geleistet, und neue Xerden-Feuerwachen mit 5.000.000 werden auf diese Weise fertiggestellt.

Technisch kann jede Raumstation jetzt eine Funktion der insektoiden Entität haben.
Alles kann weggenommen und auf der Seite für die Einstellung des Prozentsatzes des kollektiven Gewinns aufgeteilt werden.
https://xcraft.net/alliance/vote/

Der endgültige Prozentsatz wird auf der Grundlage der Einstellungen aller Mitglieder der Allianz berechnet.
Aufgrund der großen Nachfrage haben wir den Abfallanteil der Flotte von 20% auf 25% erhöht.
Wenn das Objekt zerstört wird, explodiert alles, was sich in seiner Nähe befindet. Wenn das Objekt eine Sonne oder ein Planet ist, explodiert alles.
In der 3D-Übersicht können Sie jetzt OHNE SPYAGING alle gegnerischen Flotten auf allen Objekten mit aktuellen Koordinaten sehen.

Mit einem Objekt auf den Koordinaten können Sie mit einer Kamera fliegen und die Flotten beobachten, wo sie stehen, einschließlich der feindlichen und der verbündeten Flotten.
Tonwarnungen über Angriffe sind jetzt kostenlos, Push-Benachrichtigungen werden in Kürze abgeschlossen.
Die Unterstützung von Raumstationseinheiten wurde geleistet, und neue Xerden-Feuerwachen mit 5.000.000 werden auf diese Weise fertiggestellt.

Technisch kann jede Raumstation jetzt eine Funktion der insektoiden Entität haben.
Сообщение #446
By secret ballot, each member of the alliance can determine what percentage of the profit of the alliance will be collective. Everything can be taken away and divided on the page for setting the percentage of collective profit.
https://xcraft.net/alliance/vote/

The final percentage will be median calculated on the basis of the attitudes of all members of the alliance.
By popular demand, we have increased the percentage of debris falling from the fleet, from 20% to 25%.
When the object is destroyed, everything, which is close to it, explodes. If the object is a sun or a planet, then everything explodes.
Now, in the 3D overview, you can see all enemy fleets on all objects of current coordinates WITHOUT SPYAGING.

Having an object on the coordinates, you can fly with a camera and watch the fleets, where they stand, including enemy fleets and allied ones.
Sound alerts about attacks have become free, push notifications are being completed soon.
Space station-entity support has been made and new xerj fire stations with 5,000,000 will be completed this way.

Technically, any space station can now have a functional of insectoid entity.
https://xcraft.net/alliance/vote/

The final percentage will be median calculated on the basis of the attitudes of all members of the alliance.
By popular demand, we have increased the percentage of debris falling from the fleet, from 20% to 25%.
When the object is destroyed, everything, which is close to it, explodes. If the object is a sun or a planet, then everything explodes.
Now, in the 3D overview, you can see all enemy fleets on all objects of current coordinates WITHOUT SPYAGING.

Having an object on the coordinates, you can fly with a camera and watch the fleets, where they stand, including enemy fleets and allied ones.
Sound alerts about attacks have become free, push notifications are being completed soon.
Space station-entity support has been made and new xerj fire stations with 5,000,000 will be completed this way.

Technically, any space station can now have a functional of insectoid entity.
Сообщение #445
Сообщение #444
Tempel von Relikten wurden freigelassen Planetarische Relikttempel, die ursprünglich von Piraten erbeutet wurden, befinden sich bereits im Projekt.


Die Besitzer von Tempeln können Trampoline für die Schwerkraft bauen. Anstelle alter planetarischer Piratenstationen wurden Tempel hinzugefügt. Alte PPS bleibt so wie sie sind. An Tempeln darf man Verteidigungsanlagen bauen.
Von nun an verdreifachten die Vikinger auf Asteroiden sowie auf den Planeten den Angriff. Vikinger und Hydralisken, die auf dem Objekt zerstört werden, geben keine Trümmer.
Hydralisken verbesserten sich um das 10-fache, Schilde um das 13-fache. Ihr Preis ist um das 10-fache gestiegen.
Es wurde für die Strategie der Erfassung von Asteroiden und OPS durch Xerden mit sofortiger Lieferung von Hydralisken entwickelt.


Die Besitzer von Tempeln können Trampoline für die Schwerkraft bauen. Anstelle alter planetarischer Piratenstationen wurden Tempel hinzugefügt. Alte PPS bleibt so wie sie sind. An Tempeln darf man Verteidigungsanlagen bauen.
Von nun an verdreifachten die Vikinger auf Asteroiden sowie auf den Planeten den Angriff. Vikinger und Hydralisken, die auf dem Objekt zerstört werden, geben keine Trümmer.
Hydralisken verbesserten sich um das 10-fache, Schilde um das 13-fache. Ihr Preis ist um das 10-fache gestiegen.
Es wurde für die Strategie der Erfassung von Asteroiden und OPS durch Xerden mit sofortiger Lieferung von Hydralisken entwickelt.
Сообщение #443
Planetary Temples of Relicts originally captured by pirates are already in the project.


The owners of temples can build gravity trampolines. Temples have been added instead of old planetary pirate stations. Old PPS will remain as they are. On temples it is allowed to build defenses.
From now on, the viking on asteroids tripled attack as well as on the planets. Vikings and hydralisks being destroyed on the object do not give debris.
Hydralisks improved 10 times, shields improved 13 times. Their price has increased 10 times.
It was made for the strategy of capturing asteroids and OPS by xerjs with instant delivery of hydralisks there.


The owners of temples can build gravity trampolines. Temples have been added instead of old planetary pirate stations. Old PPS will remain as they are. On temples it is allowed to build defenses.
From now on, the viking on asteroids tripled attack as well as on the planets. Vikings and hydralisks being destroyed on the object do not give debris.
Hydralisks improved 10 times, shields improved 13 times. Their price has increased 10 times.
It was made for the strategy of capturing asteroids and OPS by xerjs with instant delivery of hydralisks there.
Сообщение #442
Reform der Hydralisken:
- Aufteilung der Hydralisken in 10 und auf das größere gerundet;
- Erhöhung der Kosten um das 10-fache;
- Beschleunigung des Aufbaus der Verteidigung gegen Hydralisken;
- Reparatur von Vikinger und Hydralisken an Asteroiden.
- Aufteilung der Hydralisken in 10 und auf das größere gerundet;
- Erhöhung der Kosten um das 10-fache;
- Beschleunigung des Aufbaus der Verteidigung gegen Hydralisken;
- Reparatur von Vikinger und Hydralisken an Asteroiden.
Сообщение #441
Reform of hydralisks:
- Division of hydralisks into 10 and rounded to the larger;
- Increase in cost by 10 times;
- Acceleration of the construction of defence against hydralisks;
- Repairing of vikings and hydralisks on asteroids.
- Division of hydralisks into 10 and rounded to the larger;
- Increase in cost by 10 times;
- Acceleration of the construction of defence against hydralisks;
- Repairing of vikings and hydralisks on asteroids.
Сообщение #440
Dear players, who were sad after debris reduction, for you we have increased the number of OPS hundreds of times. Crush them, collecting debris, capture them and make resources in general.
Increasing the number of OPS to
2000 points: 50 objects
20,000 points: 20 objects
100,000 points: 10 objects
500,000 points: 5 objects
1,000,000 points: 3 objects
5,000,000 points: 1 object
This is for 1 pirate, there are 18 of them.
Total 267 OPS.
Also free icons and statuses were removed. At the same time, the signature on the forum will no longer be displayed, but it will be in the profile, under the avatar, where previously the status was. The forum will be cleaner.
Prestige badges now give + 1% of production of all resources at all objects.
Increasing the number of OPS to
2000 points: 50 objects
20,000 points: 20 objects
100,000 points: 10 objects
500,000 points: 5 objects
1,000,000 points: 3 objects
5,000,000 points: 1 object
This is for 1 pirate, there are 18 of them.
Total 267 OPS.
Also free icons and statuses were removed. At the same time, the signature on the forum will no longer be displayed, but it will be in the profile, under the avatar, where previously the status was. The forum will be cleaner.
Prestige badges now give + 1% of production of all resources at all objects.
Сообщение #439
The project has a way to emphasize the individuality of the participant with the help of unique badges, which are only about a few hundred for 40,000 players. You can specify your character, game goals or temperament using the badge.
You can select a personal badge in the project Options.
One badge cannot belong more than to one player! All badges are unique.
You can select a personal badge in the project Options.
One badge cannot belong more than to one player! All badges are unique.

Сообщение #438
Since the last x2 Crazy in June we were asking to repeat it. And now we are glad to inform you about the start of October bonus production x2 till the end of the month for small HC.
x2 Crazy is already activated
Enjoy your production.
x2 Crazy is already activated
Enjoy your production.
Сообщение #437
In the light of world events, we decided to improve xcraft arms race by allowing nuclear missiles to shoot at asteroids and satellites: moons, space stations, entities, comets, etc.
In addition to the usual destruction a nuclear missile will cause 1,000,000 of damage to the structure of the object.
We are planning to launch an orbital pirate station with an entity, a space station and a nuclear silo on board.
Advertising. We need a volunteer who will allow for this nice thing to send 1 nuclear missile on any of his satellite from the station MU-MU. Or find us some offender of the rules of the project: we will test it on him. Destruction will not be compensated, but it is desirable to test the rocket.
In addition to the usual destruction a nuclear missile will cause 1,000,000 of damage to the structure of the object.
We are planning to launch an orbital pirate station with an entity, a space station and a nuclear silo on board.
Advertising. We need a volunteer who will allow for this nice thing to send 1 nuclear missile on any of his satellite from the station MU-MU. Or find us some offender of the rules of the project: we will test it on him. Destruction will not be compensated, but it is desirable to test the rocket.
Сообщение #436
OPS no longer require a colonization technology slot, they are allowed to build a defense, as well as on the PS.
From now on, one can build domes on the OPS regardless of the race of the owner.
OPS is the Orbital Pirate Station. Players can intercept it from each other. In the very beginning the owner of the OPS is a pirate.
PS is a planetary pirate station, which is being reformed now.
From now on, one can build domes on the OPS regardless of the race of the owner.
OPS is the Orbital Pirate Station. Players can intercept it from each other. In the very beginning the owner of the OPS is a pirate.
PS is a planetary pirate station, which is being reformed now.